duminică, 13 februarie 2011

Ficţionar explicativ (I): învăţare activă

Mulţi dintre termenii folosiţi în educaţie şi formare sună teribil a limbaj de lemn pentru necunoscători şi, ce-i drept, nici cei care lucrează în domeniu nu fac eforturi să-şi exprime ideile mai firesc, mai fără jargon. Including myself. Aşa că am hotârât că este în interesul celor 4 cititori ai acestui blog, ca şi al meu personal hihi!, să iau nişte termeni, mai ales dintre cei des folosiţi, şi să încerc să-i explic eu cu vorbele mele. Sau cu ale altora, în cazul în care sunt mai inspirate. :)

Acesta nu-i un dicţionar, ci doar perspectiva autoarei acestui blog. Dacă vreţi nişte explicaţii mai academice, ask google.

Azi am dat peste o definiţie concisă a ce înseamnă învăţare activă: să înveţi cu toate simţurile, prin intermediul unei acţiuni. Să devii mai conştient de propria persoană, de persoanele alături de care înveţi şi de subiectul învăţării.

Vi se pare suficient de ne-academic? Mai rămâne să dau o definiţie a ce anume se înţelege prin acţiune :))))))

Am impresia că în loc de explicaţii, voi ajunge tot la întrebări. Hmmmm....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu